Nominační AMMOR Camp se blíží!

Jako již čtvrtým rokem pořádáme otevřený sportovní „AMMOR CAMP“ pro naše mladé hráče a trenéry. Letos budeme poprvé v Kralupech nad Vltavou a ve velmi netradičním termínu od pátku do úterý.

Cílem našeho „campu“ je celková aktivizace ragbistů a ragbistek před nadcházející sezónou a také nastavení dílčích cílů. Na tento „camp“ hned po oba následující soboty navazují tradiční Rozvojové kempy, na kterých se již bude vybírat do jednotlivých družstev, která nasadíme do podzimních soutěží.

V kategorii do 12-ti let „U12“ se v novém formátu, který ČSRU připravila představí poprvé pouze samostatné týmy jednotlivých klubů, jež v rámci AMMORU kooperují a dodržují jednoduchou sportovní metodiku, která jak se zdá přináší ovoce. Ještě na jaře jsme stavěli několik různých společenství.

V kategorii do 14-ti let „U14“, postavíme celkem tři společenství do tzv. Rozvojové soutěže – Tým Oranž/ Green – ARC Iuridica Chrášťany + RC Plzeň, tým Red/ Yellow/ Blue – RC Rakovník + RC Kralupy n/V + RC Rumburk a tým Black/ Silver – RC České Budějovice + RC Sedlčany. Oproti loňské sezóně zde vidíme nárůst o dvě družstva, což umožní všem hráčům si dostatečně zahrát a zabojovat tak o místo do prestižního týmu, který se zúčastní podzimního turnaje PYRF a jarního turné do Francie (25 hráčů celkem).

Kategorie „kadetů“ neboli do 16-ti let „U16“ postaví jedno velmi početné družstvo do Rozvojové soutěže a může se těšit na celkem 6 podzimních utkání!

Poprvé, sice ne samostatně, ale ve spojení s RC Olymp Praha, nasadíme do juniorské soutěže tým do 18-ti let „U18“ a budeme se radovat, že všichni rádi hrají a získávají zkušenosti do budoucna.

Tradičně se na ragbyovou scénu postaví i silný tým našich mužů, který je sestaven ze zástupců tří klubů (Kralupy n/V, Plzeň a Rakovník). Tento hvězdný výběr je složen, zde použiji slova ze slavného románu J. R. Tolkiena, „Vidím zde muže buď příliš mladé či až příliš staré do velké bitvy, jež na nás čeká“ . Ovšem i tak jsou pro nás tito naši zástupci „hrdinové“ neboť většina klubů svoji „gardu“ ani nepostaví…

Nu a zde jsou slíbení informace k akci:

Zahájení je v pátek 26 a akce končí v úterý 30. srpna, vše probíhá v Kralupech nad Vltavou. Trénovat, obědvat a trávit většinu dne budeme na hřišti ragbyového klubu. Ubytovaní, snídaně, večeře a schůzky týmů budou probíhat v místním hotelu port (web: https://hotel-sport.cz) adresa U Cukrovaru 1086, Kralupy nad Vltavou (https://goo.gl/maps/rXSR43RVSBZt9TDj6).

Začínáme pátečním obědem. Registrace proběhne ráno mezi 9:00 a 10:00 na hotelu v hale před recepcí. Při registraci mi předáte obálku (viz níže – bod 2. Co sebou) a zjistíte si číslo pokoje, kde bude kdo ubytován. Pokoje budou volné až odpoledne. Připravte proto prosím dětem tréninkové oblečení a obutí do batohu, po registraci vyrazíme na hřiště a velkou bagáž umístíme do hotelového skladu. Páteční oběd je už na Kralupském hřišti, proto prosím buďte dochvilní, ať se stihneme přesunout. V úterý budou děti k vyzvednutí rovněž na hotelu místě od 15:00. Rádi bychom děti rozdali nejpozději do 16:00.

Co sebou? Na nohy musí účastníci mít s sebou – sportovní obuv, tedy tenisky na atletiku, boty na přesuny, do sprchy (žabky či jiné plážové obutí) kopačky, případně turfy. 

Na tréninky je povinností nosit ragbyový dres (s rukávem, bez rukávu) ragbyové trenýrky, štulpny (nízké ponožky jsou tolerovány), toto základní vybavení je v případě nepříznivého počasí doplněno přiměřenou spodní vrstvou, nepromokavou bundou, či mikinou – ovšem bez kapuce! „Tepláky“ nechte dětem na volný čas, případně pro přesun na hřiště, kde je sundají a pod nimi budou připraveni na trénink.

V plánu máme také koupaní a kondiční výběhy do okolí a pěší výlet. Podle toho prosím přizpůsobte dětem šatník. 

Dalším vybavením je batoh, do kterého se v pohodě vlezou všechny sportovní věci na trénink a flaška na vodu – podepsaná – opravdu nemůžeme v této době pít všichni z jedné. Dále pak čepice s kšiltem, opalovací krém, ručník, nebo osušku a hygienické potřeby.

Důležité! Nadepsanou obálku, ve které bude prohlášení bezinfekčnosti (vzor v příloze), kopie kartičky pojištěnce, a zdravotní posudek (vzor rovněž v příloze). Pokud některé dítě bere pravidelně léky, tak příslušné léky a  rozpis dávkování pro zdravotníka.

Elektroniku (mobily, tablety, …) dětem nezakazujeme, ale také za ni nezodpovídáme a je jen na vás, jestli děti tímto vybavíte. V případě, že vedoucí získají pocit, že je některé dítě připojeno v matrixu moc, budeme udělovat čárky a v případě recidivy takovou elektroniku zabavovat.

Dětem dejte nějaké kapesné dle vašeho uvážení. Jakkoliv vysoké/nízké kapesné děti utratí nejdéle do 2 dnů, takže se s tím nemusíte zbytečně trápit.

Platba a ostatní – Kemp stojí 4.000 Kč na osobu, pokud nemáte dohodnutou slevu. Pak platí částka z e-mailu.

Platbu prosím poukazujete na účet číslo 2701696249/2010 Do poznámky prosím uveďte jméno a příjmení účastníka, nebo účastníků.

V případě, že bude někdo potřebovat doklad, nebo fakturu – například pro zaměstnavatele, nebo pojišťovnu, tak mu jej bez problémů vystavíme na vyžádání.

Karel Ševčík + Čestmír Motejzík

Pokud má některé dítě dietu, prosím o nahlášení nejpozději do 20.8. Na e-mail c.motejzik@centrum.cz. Na pozdější reakce už nemusíme dostatečně rychle zareagovat.